Produk Hafazan Al-Quran Terbaik untuk Anda!

Selamat datang ke blog Menara Warisan Merdeka. Sebelum anda membaca posting-posting lain dalam blog ini, saya mencadangkan supaya anda semua lihat dahulu produk yang ingin saya tawarkan.

Saya telah melihat kandungan ebook ini sepintas lalu, dan saya percaya sesibuk manapun anda, kaedah yang digunakan sangat berkesan. Sebab itu saya sarankan supaya saudara saudari juga membacanya. Klik di sini sekarang... untuk dapatkan ebook yang ditawarkan dan mula menghafaz seperti PRO!

From : rakyat bumi bertuah kurniaan tuhan

Salam,

Tolong fikirkan mengenai masa depan negara dengan perancangan yang berhikmah dan perbelanjaan yang berhemah. Saya yakin hutang membina KLCC pun masih ada, jika bukan di dalam bentuk kewangan bagi modal pembinaan, tetapi hutang kerana meminjam duit daripada rakyat tetapi tidak memberi keuntungan kpd rakyat. Menara rebung TM pun telah terjual. Diharap CEO petronas tidak menjual \'rumah\' sendiri. Apa yang penting kepada Malaysia tanah air ku, mari kita berdoa dikurniakan rahmat, keberkatan dan keredhaan-Nya.

No comments: