Produk Hafazan Al-Quran Terbaik untuk Anda!

Selamat datang ke blog Menara Warisan Merdeka. Sebelum anda membaca posting-posting lain dalam blog ini, saya mencadangkan supaya anda semua lihat dahulu produk yang ingin saya tawarkan.

Saya telah melihat kandungan ebook ini sepintas lalu, dan saya percaya sesibuk manapun anda, kaedah yang digunakan sangat berkesan. Sebab itu saya sarankan supaya saudara saudari juga membacanya. Klik di sini sekarang... untuk dapatkan ebook yang ditawarkan dan mula menghafaz seperti PRO!

From : fahmi

as a student...saya rasa better duit yang digunakan untuk projek ni diberiakn kepada pelajar2 yang memerlukan. Pendidikan sebenarnya adalah salah satu tanggungjawab utama kepada rakyat. Dasar pendidikan percuma perlu diberikan kepada rakyat. PTPTN tidak dapat membantu merealisasikan matlamat ni. Sebaliknya student yang dah habis belajar bergelar penghutang walhal mereka ni pergi belajar. Sudah lah berhutang then PTPTN kenakan caj yang sememangnya riba. MARA pulak dah tenat dan takda[at nak membantu ramai anak-anak bumiputra untuk belajar. So lebih baik duit yang dilaburkan ni diberikan kepada para pelajar yang memerlukan (semua pelajar memerlukan sebenarnya). Sedangkan projek KLCC yang berjuta-juta tu pun masih belum dapat dimanfaatkan sepenuhnay inikan pulak projek menara warisan ni. Kerajaan kena lebih peka terhadap perkara ni dan jangan ingat bila sesuatu bangunan tu dibina maka berlakunya kemajuan dalam sesebuah negara tu sedangkan hakikatnya penduduk di luar bandar tak dapat merasai nikmat kemajuan ni pun sebenarnya. (cuba lihat di pedalaman sabah dan sarawak serta pahang). Cuba contohi sesetengah negara di eropah yang memebrikan pendidikan percuma kepada rakyatnya bermula dari pendidikan rendah sehinnga ke peringkat tinggi. Realitinya pendidikan merupakan kunci asas kepada kemajuan sesebuah negara itu selain dari kesihatan. Sebagai contoh Barack Obama memenango pemilihan presiden AS kerana memeperjuangkan dasar perkhidmatan kesihatan yang optima kepada rakyat AS. Pemimpin kita harus melihat kepada isu ini. Penekanan kepada keperluan utama rakyat perlu diutamakan.

No comments: