Produk Hafazan Al-Quran Terbaik untuk Anda!

Selamat datang ke blog Menara Warisan Merdeka. Sebelum anda membaca posting-posting lain dalam blog ini, saya mencadangkan supaya anda semua lihat dahulu produk yang ingin saya tawarkan.

Saya telah melihat kandungan ebook ini sepintas lalu, dan saya percaya sesibuk manapun anda, kaedah yang digunakan sangat berkesan. Sebab itu saya sarankan supaya saudara saudari juga membacanya. Klik di sini sekarang... untuk dapatkan ebook yang ditawarkan dan mula menghafaz seperti PRO!

From : dzulkar9umar@yahoo.co.uk

patutlah dividen2 diorang x penah nak capai lebih dari 9%… rupa2nya kat sini berlakunya pembaziran duit2 pelabur yg rata2 rakyat miskin n susah.. sy x percaya pembinaan menara ni boleh dikatakan sebagai infrastruktur asas. jambatan, lapangan terbang, universiti, sekolah adalah infrastruktur asas. pembinaan menara bukanlah infrastruktur asas. menara dayabumi n klcc pun under-utilised. sape nak sewa rent mahal nak mampus dengan keadaan ekonomi kita yg lembab. of course pembinaan jalanraya, keretapi, rumah kos rendah, hospital, sekolah dibina n diselenggarakan kerajaan tp jgn pula lupa duit siapa semua tu! bukan ke hampir semuanya duit2 hasil dari cukai2 yg ntah apa2 dikenakan pada rakyat. so itu memang menjadi TANGGUNGJAWAB kerajaan. hehehehe, spill-over effect…. emm, menara klcc sape yg bina? sape yg design. xyah nak banggalah klu bukan 100% malaysian-made. design pun ceaser pelli. kontraktor pun org luar. org kita 40% je jd kuli cabuk selebihnya org indon, nepal n bangla. satu lagi tempoh pembinaan selama 10 tahun!!! hmm, tgklah dari kos asal 5bil mesti naik punyelah.

No comments: