Produk Hafazan Al-Quran Terbaik untuk Anda!

Selamat datang ke blog Menara Warisan Merdeka. Sebelum anda membaca posting-posting lain dalam blog ini, saya mencadangkan supaya anda semua lihat dahulu produk yang ingin saya tawarkan.

Saya telah melihat kandungan ebook ini sepintas lalu, dan saya percaya sesibuk manapun anda, kaedah yang digunakan sangat berkesan. Sebab itu saya sarankan supaya saudara saudari juga membacanya. Klik di sini sekarang... untuk dapatkan ebook yang ditawarkan dan mula menghafaz seperti PRO!

From : Allen Ds.

Saya kurang bersetuju dengan tindakan membina bangunan 100 tingkat ini..saya bukanlah seseorang yang menyekat pembangunan tapi bukankah lebih baik kalau 5 billion itu digunakan untuk membangunkan sektor-sektor lain seperti pendidikan, membasmi kemiskinan, kempen merapatkan jurang perkauman, menghapuskan jurang ekonomi antara bandar dan luar bandar,memberi penekanan terhadap isu moral/akhlak muda mudi masa kini..etc. tidak guna kita menjadi negara mju kalau masih ada lagi rakyat yang \'kais pagi makan pagi,kais petang makan petang\'..duduk meminta-minta di tepi jalan.apa gunanya dibina menara tinggi mencapai langit sedangkan moral dan akhlak bertambah teruk? biarlah kita maju dari segi moral,akhlak,ilmu pengetahuan dan pemikiran kerana itulah yg akan menjadi asas kepada kemajuan sosio-ekonomi negara dalam erti kata yang sebenar dan bukannya hanya pembangunan materialistik semata-mata.sy rasa Malaysia tidak memerlukan mercu tanda yang sebegitu \'murah\' untuk menjadi negara maju kan? ;)

No comments: